دندشة مصرية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

دندشة مصرية منتدى اخبارى يهتم بالرياضة والاخبار العربية والعالمية واجمل الصور الجميلة المجانية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ازااااااااااى تعااااكس وااحدة بنننت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

كاتب الموضوعرسالة
ruby_10

ruby_10

انثى
النمر
احترام القوانين : 10
العمل/الترفيه : art

ازااااااااااى تعااااكس وااحدة بنننت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: ازااااااااااى تعااااكس وااحدة بنننت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟   ازااااااااااى تعااااكس وااحدة بنننت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يونيو 25, 2011 8:09 am

ازاااااااااااااااى تعاكس واحدة بنت..؟ازااااااااااى تعااااكس وااحدة بنننت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 165373_171280082915345_100001000645019_345023_1748791_n

لو شايف واحدة فى الشارع جميله اوى وانت مش عارف تدخل عليها ازاى.....(استهبل)خش عليها بتقل وبابتسامة لطيفة واتكلم كأنك بتتكلم بجد وقولها مثلا ((لو سمحتي هي صيدلية ابوتريكة للاجهزة المنزلية فين؟؟))هترد بحاجة من اتنين.....يأما (معرفش )....يأما (احنا هنهزر ) .......لو قالتلك معرفش

قولها ....لية هو انتى مش من هنا ....هتقولك لأ قولها امال منين؟؟؟بهبل كدةهتقولك من كذا....قولها اهلا بيكى انا فلان الفلانى وفى كلية كذا اصل انا من هنا وكنت بستهبل علشان اتعرف عليكى .......وهزر بقى ودوس يا معلم...اما بقى لو قالتلك ((احنا هنهزر ))

قولها ((لا والله اصل انا ازااااااااااى تعااااكس وااحدة بنننت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 661521 تعبان اوى ومش عارف الصيدلية دى فين ))هتقولك ((طيب روح دور عليها بعيد يا حبيبى )) انت بقى هتقولها ((ما هما قالولى ان هى هنا فى الحتة دى فقلت اجى اسألك))

هتقولك حاجة من اتنين....يأما ((معرفش هى فين )) ودى قولنا هترد عليها ازاى.....يأما هتقولك ((يعنى حبكت هنا جمبى ))

انت هتقولها بقى ((ما هما قالولى هناك كدة هتلاقى واحدة زى القمر وعسولة وطيبة اوى هى اللى هتدلك يأما لو بصيت لعنيها شوية ممكن تخف<ملحوظة رفيعه..البنات بتموت فى التسنيج يعنى حاول تزود على قد ماتقدر مع شوية رومانسية كدة جميلة > هتقولك(( يا سلام هما مين دول بقى اللى قالولك كدا)) هتقولها ((ازااااااااااى تعااااكس وااحدة بنننت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 661521 وعنيا وعقلى كلهم بيشاورو عليكى )) هتبتسملك ابتسامة لطيفة كدة.....دوس بقى يا معلم

<اهم حاجة تكون رايح عليها وانت حاطط فى دماغك انك هتكلمها يعنى هتكلمها......ومتنساش تاخد النمرة قبل ما تمشى يأما كأنك معملتش اى حاجة خــــــــــــا لص

لو اتضربت او اتهزأت متشيلش في قلبك ولا تقول كرامتي لالالا حاول مره تانيه لو فشلت بقي روح اتنيل ادخل البيت من بابه واتجوز انت ايه يا اخي معندكش اخوات بنات؟
منتظره منكم ردووود ازااااااااااى تعااااكس وااحدة بنننت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 672332

ازااااااااااى تعااااكس وااحدة بنننت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1